03 July 2009

Terlanjur Cinta by Rossa and Pasha Ungu

salam semua...

kali ni fifie rse nk berjiwang plak gn korang, ley x? hehehe, main2 jew la! hati tbe2 rse nk share lagu romantik kali nie.. actually lagu yg sy nk share nie lbh kepada perkongsian rasa hati sbnya.. ade kisah cinta tak kesampaian yg selalu saya teringatkn ble dengar lagu nie.. ok2, mngaku kisah cinta diri saya sendiri.. uhuk uhuk.. dhla, x mau sedey2.. korang, jom layan lagu yg best nie..

waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan

malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

REFF
aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta

mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan



p/s lagu ni sgt best dan wat hati sayu jew ble dengar.. uhuk uhuk.. ringan je air mata nie tumpah ble tgh kesunyian, ps2 dgr lagu nie.. terlanjur cinta, mendalam betul mknenye... :(

2 comments:

miszgarfien said...

ni lagu fav sis...klo dgr lagu ni, mmg feeling sgt..pastu mula la, nmpk wajah dia..then nangis smpai tertido...

Fifie Ierina said...

nie lagu yang sangat saya sukai juge.. memang lagu nie sangat3 bermakna untuk mana2 orang dalam dunia nie yang pernah merasa sakitnya cinta.. :(

Related Posts with Thumbnails
 

FIERINA'S PAGE © 2008. Design By: SkinCorner